PageScope Account Manager


PageScope Account Manager za centralno prikupljanje detaljnih očitanja brojača i izračun troškova.


Kao jedan od modula PageScope Enterprise Suite, Account Manager omogućuje sveobuhvatnu kontrolu ispisa i kontrolu troškova.

Okruženjima koja intenzivno ispisuju omogućuje da samostalno procijene troškova ispisa, odrede budžete za ispis, povećaju transparentnost troškova i tako ograniče nepotreban ispis. Osim upravljanja ispisom, Account Manager omogućuje centralno praćenje i nadzor svih aktivnosti kopiranja, skeniranja i faksiranja.


PageScope Account Manager – radni proces

PageScope Account Manager

PageScope Account Manager

Raspodjela troškova i povrat sredstava

  • Automatsko praćenje
  • Prilagodljiva raspodjela troškova
  • Sinkronizacija s uslugom Active Directory
  • Precizni izračun troškova ispisa
  • Alat za pregled broja ispisa u zadanom razdoblju

Upravljanje budžetom i kvotom

  • Prilagodljiva dodjela kvota
  • Periodično ponovno postavljanje kvota
  • Automatske obavijesti

Detaljno izvješćivanje o ispisu

  • Izvješće o ispisu utemeljeno na čarobnjaku/1>
  • Kreiranje izvješća
  • Lako unakrsno upućivanje
  • Izvoz rezultata izvješća
  • Funkcija raspoređivanja

Preuzmite brošuru kako biste imali sve informacije o aplikaciji.

PageScope Account Manager brošura (en)
PageScope_Account_Manager_user-cost-management-thumbnail